24/7 Műszaki Támogatás

 
 

Tech Data Felhőtámogatási Szolgáltatások

A Tech Data Felhőtámogatási Szolgáltatásainak (CSS) keretében elérhető, tanúsítvánnyal rendelkező technikusok segítségével kivételesen magas szintű ügyféltámogatást biztosíthat ügyfeleinek. A Tech Data 1-es, 2-es és 3-as szintű támogatást biztosít a megoldáshoz és az eszkalációhoz. A támogatási szolgáltatások köre többek között a fiókok aktiválására, a leállásokra/javításokra, a konfigurálási problémákra, a hibaelhárításra és a GYIK-ekre, a frissítésekre, valamint a teljesítménnyel kapcsolatos problémákra terjed ki.  A Tech Data többféle támogatási konstrukciót kínál, többek között havi előfizetést vagy jegyenként fizetendő szolgáltatást.  Saját neves opciók is elérhetők.

A támogatás elérése

A támogatás e-mailben, telefonon, jegyrendszeren keresztül vagy élő csevegőben érhető el.

  • Az e-mailes és az élő csevegős támogatás minden európai nyelven elérhető a nap 24 órájában a hét minden napján
  • Az angol nyelvű telefonos támogatás a nap 24 órájában a hét minden napján elérhető
  • A német, francia és spanyol nyelvű telefonos támogatás közép-európai idő szerint 9:00 órától 18:00 óráig érhető el 

A támogatási szolgáltatásaink elérhetőségével kapcsolatos további információkért töltse le az alábbi adatlapokat. 

24/7 műszaki támogatással kapcsolatos tartalom


Felhőtámogatási szolgáltatások Microsoft termékekhez

Tudjon meg többet a Microsoft termékekhez nyújtott támogatási szolgáltatásainkról

További információ

Felhőtámogatási szolgáltatási felhasználói útmutatók

Felhasználói útmutatók a CSS jegyrendszerhez és az élő csevegőhöz

További információ